7 feb. 2012

CADOURI DIN INIMA! in toata luna februarie






Cadouri din inima la orice achizitie/schimb in luna februarie!




Cadoul consta intr-un al doilea produs pe care va las posibilitatea sa il alegeti din contul Cricketboutique. 


Singura conditie este sa nu depaseasca costul primului [primelor] produs/e achizitionate/schimbate. 
Si sa nu aiba scris in detalii: "nu schimb"


Cei care achizitioneaza produse de peste 80 RON mai primesc un cadou din partea mea. 


+ la sfarsitul acestei luni voi organiza un concurs de tip giveaway la care vor participa toti clientii/partenerii de schimb din aceasta luna. adica cei ce vor fi publicati mai jos:

Concurs valabil pana la data de : 29 februarie






PARTICIPANTI LA GIVEAWAY:




1. Cretan Simona
2. Minda Iulia
3. Franchi Claudia
4. Stanciu Mirela
5. Onea Margareta
6. Ardeleanu Andreea
7. Munteanu Diana
8. Lea

* daca am scapat pe cineva, va rog sa ma anuntati.
** la giveaway participa doar persoanele cu care am incheiat tranzactii reusite.


Azi, 1 martie, la ora 21:00 voi alege castigatorul prin intermediul acestui site: http://www.random.org/ ca sa fie totul corect si sa nu existe dubii. Intre orele 22:00-23:00 voi posta print-screenul cu castigatorul si il voi anunta pe site-ul pe care am oficiat tranzactia. 






Si Castigatorul este: 6. Ardeleanu Andreea.

Un comentariu:

Glamourous Life spunea...

Off topic si imi cer iertare pt asta insa... :Buna,am vazut ca pe blogul tau ai in lista de tepare o anumita SEARN DORINA,tipa m-a contactat pe trendzone ca vrea sa cumpere niste produse de la mine,si nu stiu ce sa fac.Intrebarea este :tu ai avut pb cu ea sau alta persoana?ms

Trimiteți un comentariu